Regnskabsmedarbejder til Team Olivia Danmark

Vores dygtige og søde regnskabsmedarbejder går på barsel, og vi leder derfor efter en vikar til stillingen fra. 1. november 2017 – 31. januar 2019.

Om jobbet.
Vi er en effektiv lille afdeling med 3 medarbejdere, der hjælper hinanden med at nå de mange opgaver og deadlines.

Dine opgaver vil blandt andet være:
Løbende:

  • Kreditorbilag – bogføring og håndtering af betalingsoplysninger mm.
  • Udlægs- og rejseafregning, bogføring og betaling mm.
  • Finansbilag og åbne poster i øvrigt bogføres
  • Udbetalingskladde genereres i Navision og betales via Danske Netbank (filovf.)
  • Debitorsaldoliste gng. og debitorer rykkes og tekniske spørgsmål afklares
  • Indbetalinger fra debitorer bogføres (FIK-fil plus øvrige)
  • Bankafstemning og bogføring

Månedligt:

  • Alt bogføres op og der følges op på evt. spørgsmål eller mangler
  • MasterCard-håndtering og -bogføring
  • Hensættelser og periodiseringer er på plads (rykning og dialoger)
  • Afstemningsfil (Excel) udarbejdes, herunder hensættelser og periodiseringer
  • Bogføring af aktiveringer og afskrivninger på anlæg
  • Analytisk gng. og kontrol af bogføring
  • Momsindberetning & betaling
  • Intern afregning af Shared Service Center, timer og omkostninger

Ansvarsområder:

  • Momssandsynliggørelse - hvert kvartal
  • Udarbejdelse af relevante politikker og procedurer
  • Udvikling af excel-ark, templates mv. i Økonomi
  • Oplysninger til myndigheder, f.eks. statistik, A-kasser mv.
  • Dialog og dokumentation til bank, revisor mm.
  • Varsling af prisændringer jf. rammeaftaler mm.
  • Procesoptimering, eksempelvis momshåndtering o lign.


Hvem er du?
Som person er du fleksibel, stabil, empatisk og mestrer at have mange bolde i luften. Du er meget struktureret og detaljeorienteret og arbejder altid hen imod en smartere løsning.
Du er velformuleret på både skrift og tale og kan kommunikere på alle niveauer. Nøgleord der beskriver dig:

  • Gåpåmod og engagement
  • Bred erfaring
  • Kan lide at lære nyt
  • Skarp i systemer
  • Superbruger i Excel
  • Godt humør og udadvendt
  • Effektiv og selvkørende
  • Hurtig på tasterne
  • Gerne erfaren i Navision Dynamics 2009


Hvad får du?
En god arbejdsplads med højt til loftet og fokus på det personlige engagement.
Vi er en virksomhed i vækst, og du får mulighed for at være en vigtig medspiller i den fortsat spændende udvikling.
Vi tilbyder løn efter kvalifikationer samt en pension- og sundhedsforsikring, massage - og frokostordning.
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Regnskabsmedarbejder (som skal på barsel), Jeanette Natalia Emde samt eventuelt Økonomichef, Jonas Jørgensen på telefon 88 88 71 71.

Hvem er vi?
Team Olivia Danmark leverer hjælp, støtte og omsorg baseret på vores kerneværdier, viden, empati og tillid, som er forankret i de mange menneskelige relationer, som udgør Team Olivia Danmark.

Du er velkommen til at læse mere om os på www.teamolivia.dk

Ansøgning
Send din ansøgning mrk. ”Regnskabsmedarbejder” til HR-afdelingen på hrjob@oliviadanmark.dk hurtigst muligt.

 

Annoncemenu

Kontakt

HRjob@oliviadanmark.dk

Kontaktperson

Jeanette Natalia Emde

Referencenr.

Regnskabsmedarbejder

Arbejdssted

Herlev