Om Olivia Universet

Olivia Danmark har udviklet et webbaseret univers til alle vores medarbejdere. Olivia Universet (som tidligere hed Hjælperuniverset) er medarbejdernes personlige webunivers og udviklet for at servicere og gøre hverdagen lettere og sjovere.

Hvad kan det?

I Olivia Universet kan du bl.a. hver måned løbende følge med i din vagtplan, der lægges hos borgeren samt få overblik over dine timer via en samlet timeoversigt, som er registreret på den enkelte medarbejder i en given periode. Du har herudover adgang til:

    • Dine personlige data med mulighed for at redigere hvis du fx flytter, skifter telefonnummer, e-mail og lign.
    • Oversigt over dine specifikke løn- og ansættelsesforhold hos den borger, du er ansat hos (fx ansættelseskontrakt, lønsats etc.).
    • Kontaktdata på borgeren, din faste teamleder samt dine kollegaer i teamet
    • Din kalender, hvor du hurtigt og nemt får overblik over dine vagter og personalemøder
    • Dit arkiv med relevante informationer fx vedr. barsel, pension, etc. samt Hjælpermappen.

Læs også: Månedens medarbejder  

Sådan får du adgang til Olivia Universet

Du får adgang til Olivia Universet ved at logge ind via login boksen på forsiden. Du skal bruge det brugernavn og password, som du fik tildelt, da du oprettede dig i vores database. Hvis du ikke har fået et brugernavn eller har glemt det kan du sende en mail til support@oliviadanmark.dk så sørger vi for, at du får et nyt.

Prøv dog først med din e-mail, da alle som ikke har valgt et brugernavn, er blevet tildelt deres e-mail som brugernavn.


 

Rediger din profil

I Olivia Universet har du mulighed for at redigere din personlige profil, hvis du fx ændrer e-mail adresse eller udvikler nye kvalifikationer indenfor dit arbejdsområde. På den måde er dine oplysninger altid opdateret i vores database, så vi nemt kan kontakte dig, hvis vi fx har et ledigt job, der matcher dine kvalifikationer.

Log ind via login boksen til venstre i menuen nederst på vores hjemmeside.